
Türkiye’nin ünlü pop sanatçısı Kenan Doğulu, verdiği bir röportajda konser biletlerinin çok pahalı olduğunu ve bu durumdan dolayı insanların şikayetçi olduğunu belirtti. Kendi kendine bir strateji geliştirdiğini vurgulayan Doğulu, konuyla ilgili şunları söyledi:
“Konser biletleri çok pahalandı, farkındayım. İnsanlar konserlerin bilet fiyatlarından şikayetçiler, onun da farkındayım. Elimizden geldiğince önlem almaya çalışıyoruz. Çeşitli yerlerde çıkmaya çalışıyoruz. Mümkünse bedava olan belediye konserlerinde de sahne almaya çalışıyoruz. Benim için önemli olan dinleyicilerime ulaşabilmek. O yüzden kendi kendime bir strateji uygulamaya ve herkese ulaşmaya çalışıyorum.”
Türkiye Ekonomisi ve Kenan Doğulu’nun Değerlendirmesi
Ünlü sanatçı Türkiye ekonomisi hakkında da değerlendirmelerde bulundu. Durumu değerlendirirken şunları ekledi:
“Hakikaten hayat zorlaştı. Türk Lirası çok değer kaybeder pozisyonda. Artık orta seviyede, biz halliceyiz falan diyen insan kalmadı bence. Çok zenginler ve çok fakirler var. Bu durum içler acısı. Umarım kısa zamanda bir mucize olur ve her şey toparlanır diye hayal ediyorum.”
