
Yenişehir Mahallesi’nde bulunan okullar bölgesinde, 87 metrekarelik alana kurulacak olan satranç evi için temel atma töreni gerçekleştirildi. Satranç evinde; kütüphane, bilgisayar üniteleri ve robotik çalışmalar için alanlar bulunacak. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde hizmet verecek olan satranç evinin yakın dönemde tamamlanması planlanmaktadır.
Kaymakam Muhammet İkis, temel atma törenine katılan Galatasaray Kulübü Alt Yapı Gönüllüleri Derneği Başkanı Ata Dilmen ve yönetim kurulu üyelerine teşekkürlerini iletti. Tören, bölgeye olumlu katkılar sağlayacak olan bu önemli projenin başlangıcını simgelemekteydi.
